13.03.2020r.
OGŁOSZENIE
W związku z zagrożeniem koronawirusem (COVID19) zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, Wojewody Śląskiego oraz zarządzenia Starosty Żywieckiego nr 19/2020 z dnia 13 marca 2020r. w sprawie wprowadzenia szczególnego sposobu organizacji pracy i obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Żywcu oraz niektórych jednostkach organizacyjnych Powiatu Żywieckiego Kierownik PCPR w Żywcu
informuje, że od poniedziałku 16 marca 2020r. sprawy urzędowe klientów
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żywcu oraz
Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Żywcu
będą załatwiane w zależności od rodzaju wyłącznie:
a) droga elektroniczną – za pośrednictwem platformy SEKAP lub ePUAP,
b) dostarczenie dokumentów drogą pocztową,
c) w zakresie uzyskania informacji za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość tj. telefonicznie lub mailowo:
PCPR – tel. 33 861 94 19; 33 861 93 36; e-mail: pcpr_zywiec@op.pl
ZON – tel. 33 861 70 49; e-mail: pzonzywiec@wp.pl
d) w wyjątkowych sytuacjach poprzez telefoniczne umówienie się na wizytę,
a od wtorku poprzez możliwość pozostawienia dokumentów w zamykanej skrzynce umieszczonej w wiatrołapie przy wejściu do Urzędu.
Za wyrozumiałość dziękuję
Monika Cebrat
Kierownik PCPR w Żywcu