Informacja dot. funkcjonowania Pogotowia „Niebieska Linia”
Informacja nt. funkcjonowanie NL (PDF, 984kB)
Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie
„NIEBIESKA LINIA”
prowadzone przez Stowarzyszenie „Niebieska Linia”
oferuje całodobową pomoc osobom doznającym przemocy, świadkom przemocy oraz osobom poszukującym informacji na temat zjawiska i sposobów przeciwdziałania przemocy w rodzinie poprzez:
– Infolinię: – 800 – 120 – 002
(czynny całą dobę) w tym:
o dyżur w języku angielskim – poniedziałki w godzinach 18-22
o dyżur w języku rosyjskim – wtorki w godzinach 18-22
o dyżur prawny – środy w godzinach 18-22
– telefoniczne dyżury prawników – 22 – 666 – 28 – 50
(poniedziałki i wtorki w godzinach 17-21)
– e-mail – niebieskalinia@niebieskalinia.info
– SKYPE – dyżur w języku migowym – pogotowie.niebieska.linia (poniedziałki w godzinach 13-15)
Podejmujemy również działania polegające na kontakcie z lokalnymi instytucjami – w celu udzielenia pomocy osobom, które tego potrzebują oraz interwencje wobec osób skazanych za przestępstwo z użyciem przemocy i/lub groźby karalnej wobec osoby najbliżej.
Do kontaktu zapraszamy także osoby zawodowo zajmujące się przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie:
– konsultacje telefoniczne – 22 – 250 – 63 – 12 (środy w godzinach 10-13)
– konsultacje mailowe – koordynatorzy@niebieskalinia.info
Aby zapoznać się z pełną ofertą Pogotowia „Niebieska Linia” zapraszamy na stronę